Tuesday, May 18, 2010

Zina, Bunuh Bayi

Kes buang bayi hampir setiap hari disiarkan dalam akhbar tanahair. Ramai yang dibuang ditemui mati dan sedikit yang selamat. Perbuatan terkutuk itu adalah manifestasi sifat-sifat kebinatangan yang ada dalam diri manusia dan hilangnya ciri-ciri kemanusiaan. Anjing yang jijik itu menyayangi anaknya dan babi yang najis itu tidak bunuh anaknya.
Ingat! berzina merupakan dosa yang besar dan mebunuh bayi menambahkan lagi dosa dan laknat Allah (swt). Kenapa hari ini kes bunuh bayi menjadi-jadi. Sebabnya iman tidak ada dalam dada mereka yang terbabit. Mereka berani menceroboh larangan Allah (swt) kerana negara ini tidak ada pagar seperti babi menceroboh kebun yang tidak berpagar.
Orang berani melakukan kemungkaran kerana hukum Allah (swt) tidak dilaksanakan di Malaysia. Tidak ada jalan lain untuk menyelamatkan masyarakat dan negara melainkan tolak kerajaan yang memerintah sekarang dan ganti dengan kerajaan Islam. Kerajaan Islam belum wajud di Malaysia walaupun bekas Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir telah mengisytiharkan Malaysia sebagai negara Islam. Ayuh jangan berlengah berjuang menegakkan kerajaan Islam bersama-sama Parti Islam Se Malaysia (PAS)

No comments:

Post a Comment